Pánské
Dámské
Dětské
    zobrazit vše

    KEEN

    Nabízíme kolekci trekingových, turistických, městkých a do vody určených sandálů KEEN. Turistické vysoké i nízké boty, městkou a modní obuv KEEN od této kultovní značky.

    FILOSOFIE FIRMY KEEN

    KEEN je aktivní, činorodá firma se vztahem k přírodě, zajímá se o svět, ve kterém žijeme. Firma Keen prosazuje myšlenku, že outdoor je jakékoli místo beze stropu a vytváří inovativní produkty, ve kterých si užijete pobytu v přírodě, ať už je to kdekoli. Keen se angažuje i v sociálních a environmentálním kauzách a dává inspiraci ostatním, aby dělali totéž.

    Buďte kreativní. Milujte přírodu, pečujete o ní, pobývejte v ní. Pečujte o životní prostředí. To je způsob života. To je HybridLife. Od firmy KEEN.

    Keen Hybridlife - vítejte do hybridního života KEEN – mezi lidmi, kteří vyjadřuji své představy kreativním způsobem, často pobývají v přírodě a pečují o životní prostředí. Zamýšlejí se nad opravdu důležitými věcmi. Tvořte. Hrajte si. Pečujte o prostředí. To je způsob života, Nazýváme ho Hybrid.Life od značky KEEN.

    Keen Create - kreativně vyjádřete vaše představy. Proveďte změnu a řešte environmentální nebo sociální problémy novým, kreativním způsobem a to třeba i tak, že aktivně provozujete outdoorové aktivity. Nechte se motivovat vším co vás inspiruje.

    Keen Play - aktivně se věnujte outdoorovým aktivitám a přijměte tak outdoor v celé jeho šíři. Představte si nově outdoor jako jakýkoli prostor bez stropu. Věřte, že vzdálený okraj jednoho místa je opravdu jen začátkem něčeho dalšího.

    Keen Care - vyjadřujte se k celosvětovým problémům. Svými zkušenostmi z outdoorového prostředí se zapojte do činností, které mají pozitivní vliv na trvale udržitelný rozvoj a životní prostředí. Každou svou volbu provádějte s rozmyslem.

    Keen Hybrid.think - vše si žádá přehodnocení

    Když se firma KEEN rozhodla přehodnotit přístup k trvale udržitelnému životu, zjistila, že je okolo nás málo příležitostí. Rozhlédli se po podlaze továrny, na hliníkové formy, na odřezky gumy, dokonce i na plechovky od limonád a viděli víc než odpadky – rozdrtili je, roztavili a použili jako nové části výrobků KEEN.

    A to je teprve začátek, jen jeden z malých krůčků, které můžeme pro náš svět podniknout. Firma KEEN tomu říká Hybrid.Think. (hybridní myšlení).

    Tuto sezónu uvádí KEEN Hybrid.Think na trh několika způsoby. Je to nové balení, 100% hybridní krabice. Je vyrobena z biodegradabilních materiálů, přírodních latexových lepidel na vodním základu, natřena barvami ze soji, váží o 25 % méně než původní krabice, při výrobě bylo použito méně pracovní síly a ušetřila se i paliva při lodní přepravě. A nejlepší na tom je, že je snadněji dále recyklovatelná. Nová řada zavazadel, KEEN Hybrid.Transport, se vyznačuje využitím odpadních materiálů - recyklovaný hliník a odpadová guma z výroby bot.

    FIRMA KEEN JE MLADÁ - HISTORIE FIRMY

    Leden 2003

    V lednu 2003 KEEN vytvořil PURE VISION – výzvu designu – může sandál chránit prsty? Odpověď zněla ANO – model NEWPORT. Výsledkem všeho byla změna chápání outdooru. OUTDOOR REIMAGINED
    Je až legrační, jak tato radikální odchylka v designu sandálu inspirovala celou filosofii pro výrobky KEENu: hybridní produkty, které umožní spotřebiteli spojení s přírodou v celém svém rozsahu. O tři roky a bezpočet vývojových kroků později, tato hybridní filosofie byla vodícím prvkem nedlouhé historie společnosti a oslovila komunitu nadšenců pro tento způsob života.

    Leden 2005

    V lednu 2005, po katastrofální TSUNAMI v prosinci 2004, KEEN přesměroval své finanční fondy pro reklamu a vytvořil nadaci KEEN, která podporuje environmentální a sociální kauzy.

    Jaro 2005

    Na jaře 2005 KEEN rozšířil svoji nabídku o další kategorie bot jako jsou TRAILHEAD, WATERFRONT, BLVD, MARKET ST., a KIDS. V kategoriii MARKET ST., která byl a zaměřena na dámskou módu pro outdoor, je například model VANCOUVER. Pro kategorii TRAILHEAD jsou typické modely ARROYO a BOULDER, pravé hybridní boty, které jsou kombinací pevné trekové konstrukce a vzdušnosti sandálu. Kategorii WATERFRONT představuje plážový model YOGUI. A proč zapomínat na děti? Dětská kolekce byla zahájena dětskými modely BRONX a NEWPORT.

    Duben 2006

    V dubnu 2006 se firma KEEN přestěhovala do Portlandu ve státě Oregon, do města proslulého právě outdoorovými aktivitami a environmentálním uvědoměním.

    Podzim 2006

    Na podzim 2006 na základě zákaznických příběhů o jejich vášni pro outdoorové aktivity a svět okolo nich a o jejich environmentálním cítění je založen HYBRIDLIFETM.

    Jaro 2007

    Na jaře 2007 je do kategorie TRAILHEAD zařazen model WASATH CREST, tedy bota pro TRAIL RUNNING. KEEN uvedl na trh 100% hybridní krabici na boty, o 30 % menší než byla původní černá krabice, vyrobenou pouze z recyklovaného materiálu. Pro výrobu této masivní, ultralehké kartonové krabice je zapotřebí méně energie a je vhodnější pro další recyklaci. Dále KEEN uvedl na trh model VENTURA, který je vyráběn ekologicky šetrnější technologií a je 100% VEGAN.

    Podzim 2007

    Na podzim 2007 KEEN uvádí na trh HYBRID.TRANSPORT, kolekci tašek a batohů, které jsou také navrženy pro HybridLife. Recyklované materiály tvoří velkou část designu zavazadel.

    Jaro 2008

    V jarní kolekci pro rok 2008 se poprvé objevuje nová produktová řada unikátních ponožek pod označením Hybrid.SOX TM.Tyto ponožky jsou originálně vyráběny bezešvou technologií z materiálů z obnovitelných zdrojů a jsou navrženy zvláště pro levou a pravou nohu.

    Je to okamžik jasné představy, inspirace a hybridního přístupu. Je úžasné, jak jeden inovativní sandál může dát do pohybu velké věci: komunitu nadšenců, produkty, které vám umožní jít kam zrovna chcete a společnost, které není lhostejný svět, ve kterém žijí. Byla vytvořena nová koncepce outdooru. OUTDOOR REIMAGINED.



    Zadaným podmínkám neodpovídají žádné položky.